پذیرش

علاقه به تحصیل در کانادا  هر چند شرط لازم است ولی کافی نیست در واقع بایدآن را از تمام جوانب بررسی نمود. به عنوان مثال باید قبل از هر چیز اطلاعات کاملی درباره  هزینه های تحصیل در کانادا گرد آوری کرد و شرایط پذیرش هر دانشگاه و  کالج مربوطه را باید مورد بررسی قرار داد تا در تهیه مدارک لازم برای دریافت پذیرش کمترین اتلاف وقت روبرو شوید.

دانش زبان انگلیسی نیاز روزمره زندگی در یک کشور انگلیسی زبان است  هرچند در بعضی مقاطع داشتن ایلتس برای ورود به آن مقطع تحصیلی الزامی می باشد.

بنابراین میزان تسلط شما  به زبان انگلیسی یا فرانسه، معدل و آخرین مدرک تحصیلی همچنین داشتن مقالات مواردی هستند که تاثیر مستقیم بر دریافت پذیرش شما دارد.

با این حال پیشتازان کانادا  پلی است بین شما و کالج ویا دانشگاه دلخواه شما جهت تحصیل در رشته مورد علاقه شما.

 اغلب دانشجویان خارجی  در حال تحصیل در دانشگاههای کانادا علاقمند هستند که پس از اتمام تحصیلات  خود در کانادا کاری بیابند و بتوانند با کسب اقامت دائم کانادا زندگی جدید خود را در کانادا داشته باشند  واین هم یکی از مواردی است که نیاز به هوشمندی و کمک مشاورین مهاجرتی شرکت پیشتازان کانادا را می طلبد.

 پیشتازان کانادا  ارایه دهنده پکیج های منحصر بفردی  جهت اخذ اقامت دائم و کار پس از تحصیل  می باشند.

پیشتازان کانادا پلی است برای رسیدن به موفقیت 

 
پذیرش تحصیلی از

دانشگاه

پیشتازان کانادا بادریافت پذیرش در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس و اخذ ویزای تحصیلی پاسخگوی متقاضیان تحصیلی خود در مقاطع مختلف دانشگاهی می باشد. یکی دیگر از خدمات پیشتازان کانادا اقدام برای دریافت ویزای توریستی، کاری و تحصیلی کانادا برای همسر و فرزندان دانشجویان ودر نهایت امکان دریافت اقامت دائم کانادا می باشد.

برای تحصیل در مقطع لیسانس در دانشگاههای کانادا، معدل دیپلم دانشجو می بایستی بالای ۱۴ باشد و معمولا تحصیل در مقطع لیسانس در دانشگاه های دولتی، معدل بالای 15 و آیلتس 6.5 آکادمیک ویا بالاتر را می طلبد.

داشتن مدرک بین المللی زبان یکی از شروط اصلی پذیرش است هرچند برای دانشجویانی که شرایط پذیرش را به طور کامل دارا باشد و فقط مدرک بین المللی زبان را نداشته باشند، پیشتازان کانادا اقدام به پذیرش مشروط می نماید و این بدین معنا که  بعد از تکمیل دوره های زبان دانشگاه وارد رشته اصلی خود خواهید شد. 

به خاطر داشته باشید که برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس در دانشگاه های دولتی  شماملزم به داشتن شرایط زیر می باشید:

  1.  داشتن معدل بالای ۱۵
  2.  ارایه  آیلتس آکادمیک، تافل،GMAT و یا GRE
  3.  داشتن مقالات بین المللی
  4.  داشتن  سوابق علمی و پژوهشی 
  5.  داشتن یک رزومه قوی
  6.   و انگیزه نامه

 در واقع مقطع فوق لیسانس  ترکیبی از دروس اکادمیک و تحقیقات جامع علمی می باشد.

پذیرش تحصیلی از

کالج

برای تحصیل در مقطع کالج دراکثریت رشته ها داشتن مدرک ایلتس، جزء شرایط اصلی محسوب می شود. دانستن زبان انگلیسی به دانشجو کمک می کند تا سریع تر وارد رشته اصلی خود شده و بتواند در حین تحصیل مشغول به کار نیز گردد. همچنین پل ارتباط اجتماعی شما است که سبب می شود با محیطی که در آن قرار دارید سریعتر  وفق پیدا کنید .

اما در صورت نداشتن دانش کافی زبان انگلیسی، دانشجویان می بایست در دوره های زبان پش نیاز رشته خود که کالج برای آنها در نظر می گیرد شرکت کنند.

از مزایای تحصیل در کالج می توان گفت که کالج ها عموما دانشجویان را به سرعت برای ورود به بازار کار کانادا آماده می کنند و دانشجویانی که موفق به پذیرش تحصیلی از کالج های کانادایی می شوند معمولا سریعتر از سایر مقاطع می توانند کار مرتبط با رشته تحصیلی خود را بیابند. 

طول تحصیل در کالجها بسته به رشته انتخابی معمولا بین ۱ الی ۲ سال (مقطع دیپلما) و یا ۳ سال (مقطع فوق دیپلم) و گاها ۴ ساله ( مقطع لیسانس ) می باشد

 بخاطر داشته باشید که  شهریه و هزینه های تحصیل در کالج های کانادایی بسته به رشته تحصیلی به مراتب کمتر از دانشگاه ها میباشد.

.

پذیرش تحصیلی از

مدرسه

مدارس کشور کانادا با بهره مندی از بالاترین سطح استانداردهای آموزشی در تمام مقاطع تحصیلی ، سبب شده که یکی از گزینه های برتر خانواده ها برای تحصیل فرزندانشان باشد.

بخاطر بالا بودن کیفیت آموزشی در مدارس کانادا ،اکثریت دانش آموزان با معدلهای بالا فارغ التحصیل شده و این سبب می شود که براحتی در دانشگاه و رشته دلخواه  خود پذیرفته شوند.

دریافت ویزای دانش آموزی کانادا فرصتی خوبی است یرای آشنایی با فرهنگ های مختلف در کنار آموزش بااستاندادرهای جهانی  که این دو ترکیب سبب پرورش استعدادها و تقویت خلاقیت های فردی و اجتماعی دانش آموزان در محیط آموزشی چند ملیتی می گردد.

معمولا مدارسی که پذیرای دانش آموز بین المللی هستند، دارای  کادر آموزشی  ورزیده و خبره ای هستند. اکثرا مدارس دارای معلمین با ملیتهای مختلف بوده تا درک بهتری ازمسائل مثل ضعف زبان انگلیسی و درسی دانش آموزان و خلاصه اشراف کامل به نقاط ضعف و قدرت یکا یک دانش آموزانشان داشته باشند.

در کنار تمام این امکانات، خانواده ها همواره  نگران تنها بودن فرزندان خود در طول دوره تحصیلی می باشند، دولت کانادا این امکان را برای خانواده هایی که امکان همراهی فرزندشان را ندارند، دانش آموز بتواند با یکی از اقوام خود که ساکن کانادا است، زندگی کند و یا در پانسیون ها و یا مدارس شبانه روزی مورد تایید آموزش و پرورش کانادا اقامت گزیند.

دانش آموزان برای تحصیل در دبیرستانهای کانادا، نیازی به داشتن مدرک زبان انگلیسی ندارند، زیرا یکی از دلایل اصلی تحصیل در مدارس کانادایی، یادگیری زبان انگلیسی میباشد. پس از ورود دانش آموزان به مقطع دبیرستان، سطح زبان آنان توسط مسئولان آموزش و پرورش سنجیده میشود و دوره های لازمه بر اساس سطح دانش انگلیسی دانش آموزان برای آنها برگزار می شود و همچنین دانش آموزان را به کلاسهای عادی فرستاده و یا در کنار این دوره های آموزشی، کلاسهای فشرده زبان و دوره های فشرده مکالمه برگزار میکنند.

سازندگی وشکوفایی فرزند خود را با پیشتازان کانادا تجربه کنید.

تغییر زبان

    Etiam magna arcu, ullamcorper ut pulvinar et, ornare sit amet ligula. Aliquam vitae bibendum lorem. Cras id dui lectus. Pellentesque nec felis tristique urna lacinia sollicitudin ac ac ex. Maecenas mattis faucibus condimentum. Curabitur imperdiet felis at est posuere bibendum. Sed quis nulla tellus.

    ADDRESS

    63739 street lorem ipsum City, Country

    PHONE

    +12 (0) 345 678 9

    EMAIL

    info@company.com